🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
... TymCzaSowY - Severro-Wy-Projekt-Para-Na
- Przypadki i Dylematy -
Temat : PRAWDA a SZCZEROŚĆ - SZCZEROŚĆ a PRAWDA -
- - - -
- DYKTERYiKa Uklei - Juniora - Franciszka Radosława Sewera
- !! Achtung !!! Atensją !!! Wnimanje !!! Attention !!! Uwaga !! -
........
Załóżmy , że średnia ( IQ ) uczniów w danej klasie – wynosi – dajmy na to - 100 – jest kilka/u uczennic / uczniów odstającymi wynikami od średniej – wśród nich MIĘDZY INNYMI ( hipotetyczn - / i / - e imiona / nazewnictwo [ pomocnicze ] ) ->
Jasiu /Jasława , Kacper / Kacpra , Baltazar / Baltazara <– .......
Nie/stety istnieje również zZbiór / Grupa Znacznie / Mniejszym mniejszym IQ – dajmy na to : 6 - j-j-ednostek – w tym postać budząca Sympatię ( hipotetycznie ) Profesora / y - Nauczycie-la / ki : Franio / Frania ( ale nie wnikajmy – jakie są powody tego / tej / tego / owego – by nie było nie-jasnych wniosków … )
Nauczyciel/ka nie informuje Całej Klasy PRO PUBLICO Bono : Franiu/a jest głupi/a , brzydki/a , ma złe oceny . Klasa - bo KLASA HA HA HA więc Pan/i Psor ..... stwierdza :
- Jasiu – nie dokuczaj Frani/owi – tylko usiądź z ni /o/ m w ławce , aby uważniej się uczył/a ( w Domyśle :i nie zwracał/a uwagi na to , że około 50 % uczniów gada między sobą – z ucha do ucha i się śmieje ) ,
Nauczyciel/ka zakłada / bądź też Nie / - - że / iż - - BARDZIEJ powinien/na po/chwalić ( nagrodzić ,) Ucznia/ę , który/a pomimo wielu trudności jednak zamiast jedynek , dwójek , trójek – w końcu – ma 'średnią' na,koniec,roku zbliżoną do oceny : 4 .
-
Czas upływa ;
-
Dzwonek , nastaje Przerwa między-lekcyjna ;
było ZNOŚNIE
-
Pan / Pani psor w Pokoju Nauczycielskim ( podczas TeY-że Lekcyjnej przerwy ) RZECZ : wiecie co ? Kacper ma dobry wpływ na Średnią ocen klasy …
W tym samym ( + / - ) - , ' JEDNOSTKOWO ' , Czasie (PRZERWA) -> znaczna część klasy 100 ( % )-owych IQ-owców zastanawia się – kiedy koniec zajęć , smartphone-uje , cyka fotki , plotkuje ... et cetera – zastanawiając się – kiedy ( ? ) juz bedo/\m wolni ??? ... . Jednak następuje takie zdarzenie :
Jasiu i Baltazar udają / li / dzą do kibla na szluga . Niestety ktoś ich pod-kablował / uje / ...... Wiedza ta / ten / tego - sprawdzić ma się FAKTYCZNIE po następnym upływie jakiegoś czas ( ... ) ...
-
- - Dzwonek , Kolejna Lekcja :
;_;
Tym razem nauczycielka o( 3,14 ;)erdala - przodowników – Jasia i Baltazara . Klasa rechocze .
. CISZA .
Mijają/o/m sek. / minuty. / i ....
DZWONEK - PRZERWA -
KACPER dostaje(3,14)erdol !!! ......
Za jakiś ( kilka LEKCJI - możliwe , że DNI + / - ) :
NA Lekcji (wychowawczej) – Nauczyciel/ka pyta uczniów :
kto skrzywdził Kacpra ??
CISZA – więc pytanie pada jeszczY 3 ( + / - ) razy ...
Po maglowaniu sprawy – Nauczycielka zamyka temat .......
Reasumując :
PYTANIE i za razem HIPO-TEZA brzmi / wygląda następująco : :
-
Czy część 100(%)-owych IQ-owców – to ponad 80)-85 % uczniów klasy postąpiło - którym można przypisać współczynnik równy 4 ( ergo : ocena = DOBR-A/Y ) – gdyż -
wszak nie chcąc ujawnić – że Pan X(Y) / Pani Y(X) ... dostał(a) w( 3.14 ;)ierdol – bo bronił/a przed pobiciem ( podczas ; przerwy Frani/a przed dwoma / trzema DURNIAMI ??
- i : czy Durniów / Durczyc było WIĘCEJ - czy - MNIEJ ???
Skłaniając się ku Hipo-Tezie , że Raczej więcej niż 50 (%) - dość zdecydowanie można-by- skłonić się ku WNIOSKO / V i V \ -
że / iż PRAWDĄ jest - że tylko DUREŃ jest Zawsze SZCZERY .
SZCZEROŚĆ jest PRAWDĄ - wtedy i tylko wtedy - gdy ...
są Dobrzy / są Źli
( E ) /\ ( E )
... ( .. ) ...
- czyliy, że Prawda jest ,
że X do Y może się mieć SZCZERZE -
lecz stwierdzić nie można - ni powiedzieć ,
Czy X / Y ( ....... Z ) -nie-szczerze - się szczerzy -
bo jak się szczerzy - to ZNACZY -
że w Prawdę lub Nie-Prawdę wierzy
Kropka
NOTKA ( dodatkowa ):
Była/jest to Praca (para)-naukowa poświęcona ( SKRÓTOWO ) dwom Ważnym Zagadnienie/om :
Primo : PRAWDZIE
Secundo : SZCZEROŚCI
Tertium Non Datur
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz