wtorek, 17 listopada 2020

,, TYTUŁ '' KROPKA , Y-uNGteam , '' ' Kon'junkTivv Dziękuję BARDZO za przeczytani Y Oraz oglądnięcie i wysL'uchanie - A że YES : ARS LONGA i VITA BREVIS , ,, , - . - Ty nie wisz , On , Ona i ONO Tysz wcalY nie wi ..... Dziękuję POLKI jako i POLACY - za wsparcie mej Oto i Skromnej Pracy Spać trzeba - co by SIL' nabrać Ja nie gram w Gry- - i nie dam Się nabrać ! ! ! Czasu upłynie NOC już w Rozkwicie Dzisiaj dziękuję z SERCA obficie - - za '' ... , że - przecież - - mnie - ... chyba lubicie - Muszę być cicho - SĄSIADÓW nie budzić - Proszę - to : Kropka - . - i JUNGteam - Konesksja i LEKCJA - i '' NASZ '' KoniungtiVV '' DziękYe , dziękuję z Całego SERCA - ja nie lżę i ze mnie Żaden Oszczerca - niechaj CiąGy Dalszy RÓŻNE nastąpiYo Niech POLAK na Drogę Wśród SvvOiCH wstąpi - Wątek Zamknięty .... Za LAyKI dziękuję .... O ! Przyjaciele JA Wasz Kon'junkTivv D O B R A N O C KROPKA , Y-uNGteam , '' ' Kon'junkTivv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz