poniedziałek, 21 grudnia 2020

 





- ja i OZZY

Może byś coś zjadł - przyjacielu ? - Bo wiesz , ja głodny jestem i długo czekałem , aż
ta strawa wielce wyczekana - przecież - będzie moja .
Wiem - PsYiNKó , że pachnie tobie Ta potrawa - no pizza - no ,
ale czekałem na to długo - dostaniesz coś innego dziś ,
a podzielę się z tobą nasTPna/następnym razem
Ja wiem , że MY - INNI - ale dziękuję , że jesteś - odpocznij , wypocznij , wyśpij się
Zwierzątę'Ńko - jaka Szkoda , że dopiero kiedy Strata jakakolwiek Ważna dotknie nas -
- doceniamy to , że Jesteśmy ....
- a Ty - PRZYJACIELU - Bracie Mniejszy - bądź myślami tam , gdzie chcesz
i tam , gdzie BLYiSCYi Nasi - bo tu możemy Jeść i cieszyć się ze SpoUc'eróVV ,
- ale i Odpocząć i Wypocząć - tęskno za tym , co TRWAŁE i za tem , co nie pozbawi NADZIEI -
- ale ten Czas - przyjacielu - ten Czas - to TRWANIE - to Nic Obcego - Przyjacielu ....
Napij się zimnej wody z kranu , która 'Cia orzeźwi - już jest w misce -
- a ja łuyknę coli z lodówki ....
Jeszcze trochę i Dotlenimy się i zmieni się Czas i to , co WAŻNE - na TRWANIE
- a pewność, że jesteśmy WOLNI będzie Namacalna - czarny nosie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz