środa, 10 lipca 2019


Nie popieram Akcji ,, ME TOO ,, zapoczątkowanej w HOLLYWOOD !!!
- za pewne przez / z powodu ... / Starszych i Mądrzejszych ( ... ) - 
Nie jestem Żydem / Cyklistą ani też Homoseksualistą &
NIE PROWADZĘ Barów dla Gejów ani / Restauracji WEGE ! ! ! 
- i - jeśli jakieś -/- jacyś MANIPULANCI / MANIPULANTKI / MANIPULATORZY / MANIPULATORKI -
; chciały / chcieli zrobić ze mnie DEBILKĘ / DEBILA -
- BRAvOOOOO ! ! !
- Udało Wam się - wygrałyście . wygraliście ! ! ! / - i - CO TERAZ ? 
- RAPORTU ciąg dalszy :
- ........ 

!!! Skrótowy ( uproszczony ) Raport !!!
PYTANIE nr 1 :
( ... ) 
,, Na co jej dziecko bez partnera ? Śmierdzi na kilometr ,, 
( ... )
. zaprotokołowane .
( ... )
- / ŚWIADEK ( osoba postronna / domniemany sprawca / -
; ANONIM ... / związana - nie-związana z w/-/.w Osobą ) - tj. :
( powód / powódka )
- - -
ODPOWIEDŹ :
- Sewer Ukleja ( przysięgły / zaprzysiężony / ...) :
- SUPOZYCJA : DOMNIEMANIE NIEWINNOŚCI ->
- Bo się BAŁA i była ZASTRASZANA ? ? ? / ; / Może jestem GŁUPI i NAIWNY / ; / 
BARDZO PROSZĘ - to sprawdzić / ; / Ja - jako - ja -> Sewer Ukleja <- NIC zrobić nie mogę 
- w zw. z w/-/ sprawą / - / - wszakże ->
Nie jestem - ani SĘDZIA ( ... ) / ani PROKURATOREM / ani - nie prowadzę KANCELARii ..... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz