wtorek, 9 lipca 2019

Wiem, że dopiero w listopadzie , ALE .....
🤝
- znalazło się w ,archiwum, - & - Czytelnicy czekajo
na Coś nowego  🍀
SZCZĘŚCIA i następstw Szczęścia
w życiu Zawodowym & Prywatnym życzę .
Choć życzenia już składałem ;
Trochu słów dziś napisałem ,
bo i Dobrych słów też trzeba -
interesu w tym zaś NIE MAM !! -
Jestem przeto Człek szczęśliwy 
Niech radują się KOTYŁŁY !!
Niech radują się Rodacy -
boście Dobre Ludzie tacy ...
- TIPSÓW znam ja z interneta -
- ino SUPER to Kapela -
...
Zaś gdy przyjdzie Życia Meta -
- bądź Spokojny i Spełniony ..
Wybacz Wrogom , Kochaj Bliźnich .
Niech Przyjaźnie nie zaginą .
Bądź SZCZĘŚLIWY wraz z Rodziną !!

STO lat , ZBYSZKU !!
Stu Lat - MISTRZU ! ! !
Jednak - pewnem - Prawda Taka ,
- że pożyjesz przeca Wiecznie -
- Wiela dłużyj niźli Każden ! ! !
Czy się można ( ? .... ) ' czuć bezpiecznie
'się
Gdy - nu wiesz -
.. -to TEN -
- KOTYŁŁO ! ! !
Chocia TALENT jakich mało -
Cieszy , że Yes DOBRA Dusza
.... . - Dalej - MISTRZU -
- nas poruszaj !
Drogi ZBYSZKU - nasz - Kotyłło -
Oby Ci się DOBRZE żyłŁo !!

Przecież ONI już Tak mają - że choć Ciężko - WIECZNIE TRWAJĄ ........
Jacy ,, ONI '' ( ? ) - Ty już wiesz - z dzisiejszego Dnia się ciesz ........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz