wtorek, 16 lipca 2019

SEJMOWE TANGO 2019 ' - trawestacja -
- dla RÓŻY .....
Już nie-długo na YouTube -
Sev .

Tak chciałbym tańczyć z Tobą tango -
Ty do mnie byś mówiła twardo -
Na samą myśl się w łOOżku moczę -
Bo martwię się, czy kochasz mnie .

Ja czytam wciąż o Tobie w prasie
i ciągle widzę w telewizji
a kocham Cię , bo się nie wstydzisz
ich liebe Deutschland com.pl

POsłonko Różo Thun ! ! !
Naturliś NICHT Warum / -
Ich bin Twój - Tylko Twój -
Twój ukochany HUND !!!

Hau , Hau ….. / / /

Despotyzm Twój z sejmowej ławy
Wciąż doprowadza Nnie do drżenia
Na myśl , że nadużyjesz władzy
Dla Ciebie skamlam – JA – Twój pies
Ubrany tylko w samą skórę
Ciasny kaganiec , czarny bicz -
Okładaj mocno mnie po grzbiecie -
- Mocno – bez przerwy – będę wyć !
JA -,w Twe szprechanie zasłuchany -
Na szyi zadzierzgnięta smycz
JA – cicho - w kącie zastrachany
Gdy chcesz się cała we mnie skryć .

POsłonko Różo Thun -
Das TANGO ist 4 You
Ich bin Twój - Tylko Twój -
Już chowam się pod STÓŁ ! ! !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz